Φροντίστε Το Δέρμα, Τα Μαλλιά Και Την Υγεία Σας Με Αμύγδαλα

αναρτήθηκε σε: Αρθρογραφία | 0

Μπολ με αμύγδαλαΤα αμύγδαλα είναι από τους πιο αγαπημένους ξηρούς καρπούς. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, βιταμίνη Ε, φυτικές ίνες και σημαντικά αμινοξέα.

Έχουν σημαντικό ρόλο στη φροντίδα του δέρματος, των μαλλιών και γενικά της υγείας. Είναι σούπερ τρόφιμα που πρέπει να υπάρχουν σε κάθε διατροφή.

Η τακτική τους κατανάλωση παρέχει σημαντικά οφέλη, όπως νεανικό δέρμα, περισσότερη ενέργεια, λαμπερά μαλλιά και μια υγιέστερη ζωή.

Αν δεν συνηθίζετε να τρώτε αυτούς τους καταπληκτικούς καρπούς, διαβάστε εδώ μερικά από τα ευεργετήματα τους, που θα σας κάνουν να τα λατρέψετε.

1 – Καλά για την υγεία των μαλλιών: Τα αμύγδαλα είναι πλούσια πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, που και τα δύο είναι χρήσιμα στην ανάπτυξη των μαλλιών.

Επίσης, η βιοτίνη, το μαγγάνιο και τα λιπαρά οξέα, βοηθούν στην αντιμετώπιση της τριχόπτωσης, της πιτυρίδας και βελτιώνουν την ποιότητα των μαλλιών. Ο ψευδάργυρος ενισχύει την ανανέωση των κυττάρων και δυναμώνει την τρίχα. Τρώτε συχνά αμύγδαλα και θα βελτιώσετε την υγεία και την εμφάνιση των μαλλιών σας.

2 – Εξαιρετικά για το δέρμα: Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό και παίζει ζωτικό ρόλο στην πρόληψη της κυτταρικής βλάβης, που προκαλείται από τις ακτίνες του ήλιου. Βοηθά στην ενυδάτωση και την υγεία του δέρματος. Μειώνει τις ρυτίδες και τις μαύρες κηλίδες που εμφανίζονται με τα χρόνια. Οι αντί-γηραντικές ιδιότητες που έχουν, θα κάνουν τα αμύγδαλα τον καλύτερο σας σύμμαχο.

3 – Θαυμάσια για τη μνήμη: Τα αμύγδαλα είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης Β και μέταλλων που ενισχύουν τις γνωστικές λειτουργίες του εγκεφάλου. Η φαινυλαλανίνη βοηθά στη ανάπλαση των κυττάρων του εγκεφάλου και προστατεύει από τη νόσο του Πάρκινσον. Η κατανάλωση λοιπόν, των αμυγδάλων σε τακτά διαστήματα, κρατά τον εγκέφαλο σε εγρήγορση και διατηρεί σε καλά επίπεδα την λειτουργία του.

4 – Υπέροχα για απώλεια βάρους: Τα αμύγδαλα περιέχουν μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, που βοηθούν στην καύση του λίπους. Είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών και ινών, που ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού, ελέγχουν τις λιγούρες και έτσι συμμετέχουν στη μείωση του βάρους. Είναι μια πολύ καλή επιλογή, για τις στιγμές που έχετε διάθεση για κάτι γλυκό.

5 – Προστατεύουν την καρδιά: Έχει επιστημονικά αποδειχτεί πως τα αμύγδαλα, προστατεύουν με πολλούς τρόπους την καρδιά. Είναι πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, τα οποία αποτρέπουν την συγκέντρωση των λιπιδίων στο αίμα, με αποτέλεσμα τη μείωση της χοληστερόλης.

Το μαγνήσιο που περιέχουν, ελέγχει την αρτηριακή πίεση και κατά συνέπεια, την καλή υγεία της καρδιάς. Η βιταμίνη Ε βοηθά στην αντιμετώπιση των φλεγμονών που εμφανίζονται στις αρτηρίες. Η συχνή κατανάλωσή τους, ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και άλλων καρδιακών προβλημάτων.

Πρόσθετα Οφέλη

Θεραπεύουν κάποιους τύπους καρκίνου, ρυθμίζουν τον διαβήτη, δυναμώνουν τα κόκαλα, καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα και μειώνουν τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες που δρουν στο σώμα. Εν ολίγοις, τρώγοντας λίγα αμύγδαλα καθημερινά, θα εμπλουτίσετε τη διατροφή σας με όλες αυτές τις ευεργετικές τους ιδιότητες, οι οποίες θα συμβάλουν ώστε να καταπολεμήσετε μια σειρά από σοβαρές ασθένειες.

Για καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει πάντα να τα αγοράζετε από επιλεγμένα καταστήματα, που ποτέ δεν συμβιβάζονται με την ποιότητα. Ευχαριστώ που επισκεφτήκατε την σελίδα μου. Καλή συνέχεια!

Αφήστε μια απάντηση