Αυξήστε Το Μεταβολισμό Σας Σε Μόλις 5 Ημέρες

αναρτήθηκε σε: Αρθρογραφία | 0

Οι δίαιτες ενός μεγέθους δεν δουλεύουν …. αλλά τότε ίσως το γνωρίζετε ήδη. Έχετε δοκιμάσει ποτέ μια δίαιτα που ο φίλος σας έτρεξε, αλλά που σας έφερε λίγα ή καθόλου αποτελέσματα; Γιατί θα συμβεί αυτό; Οι άνθρωποι είναι βιοχημικοί και αντιδρούν διαφορετικά στα τρόφιμα – αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια δίαιτα μπορεί να λειτουργήσει για τον φίλο σας, αλλά όχι για σας. Πρέπει να καθορίσετε ποιο είναι ο καλύτερος συνδυασμός τροφίμων για το σώμα σας.

Κάθε σώμα είναι μοναδικό. Κάθε οργανισμός χρειάζεται και επεξεργάζεται διαφορετικά τρόφιμα σε διαφορετικά επίπεδα απόδοσης. Το κλειδί για την επιτυχή απελευθέρωση βάρους βασίζεται στο να διαπιστώσετε ποιο σχέδιο διατροφής είναι σωστό για το μοναδικό σας σώμα και ποιες τροφές το σώμα σας ανταποκρίνεται θετικά για να σας κρατήσει σε υγιές βάρος χωρίς σταθερή δίαιτα και χωρίς πόνο και αίσθημα στέρησης.

Ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να κάνουμε τις ζυγαριές μας «Θεό» και να ξανασκεφτούμε την ιδέα του Χόλιγουντ για το τέλειο «σώμα που έχει βουρτσιστεί με αέρα». Όπως είπε η Cindy Crawford, όταν είδε μια εικονογραφημένη εικόνα του εαυτού της σε ένα εξώφυλλο περιοδικών, «θα ήθελα να μοιάζω με την Cindy Crawford».

Με το σωστό πρόγραμμα μεταβολισμού, μπορείτε να έχετε ένα ρεαλιστικό σχήμα υγιούς σώματος και να αισθάνεστε υπέροχα, αναλαμβάνοντας τη ζωή σας με υγιεινά, απολαυστικά σχέδια τροφίμων σχεδιασμένα για τον τύπο του σώματός σας, ασχολείστε με τη σωματική δραστηριότητα για διασκέδαση και πάνω απ ‘όλα μάθετε πώς να αισθάνεστε καλά για τον εαυτό σας.

Συμμετάσχετε σε χιλιάδες άλλους ανθρώπους που απέρριψαν την ιδέα του διαιτολογίου ενός μεγέθους και ανακαλύπτουν τις ανταμοιβές της ενέργειας και τη βελτίωση της ευημερίας.

Εδώ είναι ένα γρήγορο πρόγραμμα 5 ημερών που μπορείτε να ξεκινήσετε σήμερα για να αναθεωρήσετε τον μεταβολισμό σας:

Ημέρα 1: Στίψτε ½ λεμόνι σε ένα ποτήρι νερό. Πιείτε αυτό κατά την άνοδο ή πριν από το γεύμα, καθώς αυτό καθαρίζει το σώμα, βοηθά στην απώλεια βάρους και κρατά ισορροπημένη την ινσουλίνη.

Ημέρα 2: Καταναλώστε τα καρυκεύματα που καίνε τις θερμίδες. Δρ Jay Henry Joya στο Ινστιτούτο της Οξφόρδης απέδειξε ότι μερικοί από τους πιο διάσημους λίπους-καυστήρες που αυξάνουν το μεταβολισμό σας είναι το πιπέρι καγιέν και η μουστάρδα. Για παράδειγμα, λιγότερο από ένα κουταλάκι του γλυκού. από την πικάντικη μουστάρδα μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σας κατά 25% για έως και 3 ώρες!

Ημέρα 3: Προσδιορίστε τι «ενεργοποιεί» τη συναισθηματική σας κατανάλωση. Να είστε συνειδητοί ότι η παρακολούθηση τηλεόρασης τη νύχτα μπορεί να σας στείλει σνακ, έτσι ώστε να έχετε κάτι να κάνετε με τα χέρια σας αντί αυτού, όπως η τοποθέτηση παζλ ή πλέξιμο.

Ημέρα 4: Πάρτε μέτριες δόσεις του ηλιακού φωτός …. Έκπληξη!  Το φως του ήλιου είναι καλό για την αύξηση του μεταβολισμού σας, αναφέρει ο Zane Kim, MD. «Υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η έκθεση στο ηλιακό φως προκαλεί μεταβολικό αποτέλεσμα στο σώμα πολύ παρόμοιο με εκείνο που παράγεται από τη σωματική άσκηση και ακολουθείται σίγουρα από μετρηθείσα βελτίωση της σωματικής ικανότητας .

Ημέρα 5: Ξεκινήστε ένα είδος μέτριου προγράμματος άσκησης. Ακόμα και 15-20 λεπτά περπάτημα είναι ένας μεγάλος μειωτής πίεσης για μια ψυχολογική και σωματική νίκη. Κάντε κάτι ενεργό που σας αρέσει – περπάτημα, ποδηλασία, κολύμπι, κλπ. Σύντομα θα γαντζωθείτε!

Αφήστε μια απάντηση