Εξάρτηση Και Τρόφιμα: Προσπαθώντας Να Το Ξεπεράσετε

αναρτήθηκε σε: Αρθρογραφία | 0

Εξάρτηση Και ΤρόφιμαΤα ωραία κορίτσια δεν μιλούν. Τα ωραία κορίτσια φροντίζουν και υποστηρίζουν άλλους. Αυτά είναι μερικά μόνο από τα μηνύματα που συχνά λαμβάνουν τα κορίτσια καθώς κοινωνικοποιούνται. Συχνά στην ενήλικη ζωή, αυτά τα ριζωμένα μηνύματα μετατρέπονται σε πλήρη εξάρτηση. Χρόνια μπορούν να περάσουν. Οι ανεκπλήρωτες ανάγκες δημιουργούν ενέργεια. απαιτούν προσοχή.

Αλλά χωρίς τις δεξιότητες μάθησης να θέτουν όρια, να αφήνουν τους άλλους να αισθάνονται τον πόνο τους και να καθιστούν τον εαυτό τους μια προτεραιότητα, τα τρόφιμα συχνά γίνονται το απαράδεκτο, χαλαρωτικό βάλσαμο για να πάρει την άκρη μακριά και απελευθέρωση που ενεργοποίησε την ενέργεια στιγμιαία, δηλαδή μέχρι την ενοχή .

Είμαστε σε έναν από τους ακόλουθους ρόλους όταν είμαστε συντηρούμενοι – θύμα, διασώστης ή διωγμός. Ακολουθούν μερικά παραδείγματα για τον τρόπο με τον οποίο οι ρόλοι αυτοί διαδραματίζουν στη σχέση μας με τα τρόφιμα:

Θύμα: Τρώτε πολύ φαγητό. Κερδίζετε βάρος και στη συνέχεια δεν μπορείτε να φάτε ότι θέλετε. Δεν έχει σημασία τι κάνετε, τι δίαιτα προσπαθείτε, δεν μπορείτε να χάσετε βάρος. Ανεξάρτητα από το πώς τρώτε, φαίνεται να συνεχίζετε να κερδίζετε βάρος, αισθάνεστε χειρότερα και χειρότερα.

Διασώστης: Το επιδόρπιο σας κάνει να αισθάνεστε καλύτερα, ειδικά τη σοκολάτα. Σας κάνει να αισθάνεστε αγαπημένοι. Αισθάνεστε παρηγοριά και γαλουχήστε όταν τρώτε ορισμένα τρόφιμα. Μπορείτε να ανταμείψετε τον εαυτό σας με τα τρόφιμα πάνω από τις μικρότερες αντιλαμβανόμενες επιτυχίες. Ή κάποιος μπορεί να σας σώσει όταν ισχυρίζεστε ότι δεν μπορείτε να χάσετε βάρος. «Έχετε προσπαθήσει σκληρά, δεν δουλεύει για σένα, πηγαίνετε μπροστά και το φάτε, δεν χάνετε βάρος ούτως ή άλλως, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή τη νέα δίαιτα αύριο».

Persecutor: Είσαι για να μισής τον εαυτό σου. Δεν έχει σημασία τι κάνετε, δεν μπορείτε να χάσετε βάρος. Οι βασανισμένες σκέψεις σας πάνε κάτι τέτοιο: «Ποτέ δεν πρόκειται να χάσω αυτό το βάρος, είναι πολύ δύσκολο να χάσω βάρος, μισώ τον εαυτό μου επειδή δεν μπορώ να ελέγξω το φαγητό μου» μισώ τον εαυτό μου επειδή δεν ακολουθώ τέλεια αυτή τη δίαιτα Είμαι άσχημος, μισώ τον εαυτό μου ».

Πώς βγαίνετε από τη σχέση σας με τα τρόφιμα;

Κατ ‘αρχάς, δώστε προσοχή στις σκέψεις σας – εννοώ πραγματικά προσέξτε. Τι λέτε στον εαυτό σας για το φαγητό, το σώμα σας, το βάρος σας, τον εαυτό σας; Πιθανότατα θα διαπιστώσετε ότι δεν θα λέγατε αυτά τα πράγματα στον χειρότερο εχθρό σας.

Δεύτερον, γράψτε αυτές τις σκέψεις κάτω. Ρωτήστε τον εαυτό σας εάν κάποια από τις σκέψεις σας είναι αληθινά αληθινή για εσάς ή προέρχονται από υποσυνείδητα, παρελθόντα πρότυπα. Στη συνέχεια, αναρωτηθείτε αν θέλετε να συνεχίσετε να πιστεύετε αυτές τις σκέψεις. Εάν όχι, συγχωρέστε τον εαυτό σας για να τον πιστέψετε και να αντικαταστήσετε αυτές τις σκέψεις με αυτές που θέλετε.

Πάει κάπως έτσι.

Πατατάκια

Οι Σκέψεις μου:

Πάντα τρώω πάρα πολλά πατατάκια και δεν μπορώ να χάσω βάρος. Είμαι τόσο χωρίς θέληση.

 

Οι σκέψεις μου είναι αλήθεια;

Δεν τρώω πάντα πάρα πολλά πατατάκια. Έχω μανία με το επιδόρπιο, το οποίο είναι πιθανόν γιατί δεν μπορώ να χάσω βάρος. Δεν είναι τα τσιπς πατάτας. Δεν ξέρω γιατί είπα ότι είμαι χωρίς θέληση. Δεν είμαι.

Γιατί τρώω τόσες πολλές πατάτες;

Όταν τα έφαγα σήμερα, ήταν μετά από αυτή τη συνομιλία με τον φίλο μου. Ένιωσα θυμωμένη. Το τραγάνισμα των τσιπ πατάτας με βοήθησε να νιώσω λιγότερο θυμωμένη. Τώρα που το σκέφτομαι, τρώω τσιπ πατάτας πολύ όταν θυμώνω.

Θέλω να συνεχίσω να πιστεύω τις σκέψεις μου;

Όχι, συγχωρώ τον εαυτό μου ότι έτρωγα πατατάκια για να καταπνίγω την οργή μου. Εγώ συγχωρώ για τον εαυτό μου που ονομάζω τον εαυτό μου χωρίς θάρρος.

Προσπαθώντας Να Το ΞεπεράσετεΝέες σκέψεις:

Όταν είμαι θυμωμένη την επόμενη φορά, θα εκφράσω την οργή μου κατάλληλα και θα μιλήσω με το άλλο άτομο. Δεν πρόκειται να τρώω πατατάκια. Μπορώ να χάσω βάρος. Είμαι επιτυχής στην απώλεια βάρους.

Μάθετε να ακούτε τον εαυτό σας και να μην βασίζεστε σε εξωτερικά συνθήματα για αυτό που μπορεί ή δεν μπορεί να σκέφτεται και να αισθάνεται. Δεν είναι εγωιστικό να ανταποκριθείτε στις πραγματικές σας ανάγκες άμεσα. Όταν ικανοποιείτε τις πραγματικές σας ανάγκες, το φαγητό δεν είναι πλέον ένας επίδεσμος.

Στη συνέχεια, μπορείτε ελεύθερα να επιλέξετε αν θα τρώτε το συγκεκριμένο φαγητό ή όχι, χωρίς την ένταση ανεκπλήρωτων συναισθηματικών αναγκών. Πρόκειται για την εκτίμηση του εαυτού σας και τη λήψη αποφάσεων και επιλογών που τιμούν την αξία σας. Νέα σκέψη θα υποστηρίξει τις προσπάθειες απώλειας βάρους σας.

Αφήστε μια απάντηση